Sunday 20 May 2012

نجوا دجال


دشوار است بر این باورند که جهانی سلامت روان است که بیشتر از تمام مناطق بهداشت نادیده گرفته است. من با دکتر Ruston "در حقیقت سلامت روان، جهانی و جهانی ترین مناطق است."

احساس می کنم یکی از دلایل جهانی سلامت روان است چرا همه مناطق نادیده گرفته است، عمدتا به علت مقدار غیر قابل عبور از ننگ هر دو در سراسر کشور (ایالات متحده) و در سطح جهان!

این واقعا غم انگیز است چرا که سلامت روانی یک بیماری مغزی، بیماری مغز بیولوژیکی مغز اختلال neurobiological؛ و آن را متفاوت از بیماریهای مزمن مانند دیابت، سرطان، MS، و غیره بسیار پذیرفته است.

سلامت روانی یک بیماری نیست! بیماری های بهداشت روانی مغز انسان در طول همه زمان انسان بر روی زمین گرفتار است. با این حال، به نظر می رسد قادر به شکستن و شکستن موانع ساده در سلامت روان مانند عدم آگاهی، پذیرش، دانش، آموزش و پرورش، پشتیبانی، همدردی، همدلی و ننگ اجتماعی!

احساس می کنم اگر ما می توانید از طریق شکستن و پایین آوردن مانع انگ اجتماعی، ما می توانیم پذیرش، آگاهی، همدلی، همدردی، آموزش و پرورش، حمایت و دفاع را به یکی از "قدیمی ترین بیماری های سلامت مغز ذهنی که تا کنون موجود در کل سیاره ما به ارمغان بیاورد، در سراسر جهان!

"انگ اجتماعی، مخالفت شدید و یا نارضایتی، یک فرد بر اساس ویژگی های که آنها را متمایز از سایر اعضای جامعه است."

دکتر Yassiri می گوید .. "تلاش برای سازماندهی پژوهش در خدمات بهداشت روانی وجود دارد، چه اقتصادی و فرهنگی امکان پذیر خواهد بود، او می گوید:" بسیاری از چیزهایی که اتفاق می افتد وجود دارد. اما سال ها طول بکشد. "اگر کسی به فلش بک ها، کابوس ها، اعصاب، وجود نخواهد داشت جایی برای آنها به دنبال کمک .. "یوسف"، دکتر بصره.
روز پنجشنبه، مذاکرات اخبار بی بی سی، بریتانیا veterans.Friday، 12 مرداد، 2005، 16:55 GMT 17:55 UK
درصد از افراد مورد مطالعه که پاسخ معیارهای غربالگری افسردگی عمده ملاقات، اضطراب منتشر، و یا PTSD به طور معنی داری بالاتر بود پس از انجام وظیفه در عراق (15.6 تا 17،1 درصد) نسبت به بعد از انجام وظیفه در افغانستان (11.2 درصد) و یا قبل از اعزام به عراق (9.3 درصد ) بزرگترین تفاوت در میزان اختلال استرس پس از ضربه بود. تنها 23 تا 40 درصد از کسانی که پاسخ مثبت بود برای یک اختلال روانی، به دنبال مراقبت های بهداشت روانی است. کسانی که پاسخ مثبت برای یک اختلال روانی بودند دو بار به عنوان کسانی که پاسخ منفی بود به گزارش نگرانی در مورد انگ زدن امکان پذیر است و موانع دیگر را به دنبال مراقبت های بهداشت روانی به احتمال زیاد بودند.
به عنوان یک مسلمان، ما در حال تلاش برای کمک به هر کسی به خصوص برای کسانی که نیاز به یک است. بخشی از به اشتراک گذاری دانش ما، ما برای مراقبت از یکدیگر را به عنوان پیامبر از ما بخواهید برای انجام این کار (به نوعی به همه بدون هیچ گونه تعصب و یا رنگ پوست). سعی کنید به کار کردن با جامعه مسلمانان شما اگر شما متوجه نمی شوید چه ما سعی می کنیم به شما کمک کند.
پیرو یحیی بن Mu'adh رازی، شیطان کار نمی کند، در حالی که مردم مشغول هستند و با کار و چیزهای مختلف. در واقع، شیطان همیشه مردم، زمانی که مردم می توانند آن را نمی بیند. انسانها اغلب بی دقتی و فراموش شیطان برای به دام انداختن، اما مردم او را فراموش نکنید.
امام غزالی پیشنهاد به توضیح است که سه راه برای مبارزه با حملات شیطان، یعنی:# آموزش طرح استراتژی یا تاکتیک شیطان است.# توجه یا درمان به پیشنهادات شیطان پرداخت نشده است. فرض کنید که تحریک و گریه شیطان مانند سگ پارس می باشد. به طور فزاینده ای شدید و وحشی پارس سگ زمانی که آنها به توجه و یا بازخورد است، اما آن را بسیار سریعتر برای جلوگیری از پارس کردن وقتی که ما به آن را نادیده بگیرد.# زبان و قلب همیشه ذکر خدا.
برای یادگیری تاکتیک ها و دورویی از شیطان، ما باید درک و شناسایی اختلاف شک، الهام، ندای درون و تماس احساسات از طبیعت انسان از حادثه. شک فلش از کار اخراج شده توسط شیطان به قلب مردم و اقامت در قلب است. شک نیز قادر به کنترل زمزمه وجدان یا عبور از ذهن انسان (اشاره به چگونه این نسخهها کار میکند). نجوای وجدان نیز می تواند این ایده تحت تاثیر قرار داد. الهام بخش است، خاطر داشته باشید که مسیر مشخص تر است که به خوبی به نام، از طریق فرشته از جانب خدا می آید، در حالی که شک و تردید ندای درونی که به شر می نامد، از شیطان می آید. شک آن را پر از دورویی، گاهی اوقات فراخوانی دیگران به خوبی به عنوان طعمه برای مردم تله. به عنوان مثال، نفوذ انسان به انجام مراسم مذهبی پرستش شیطان ختنه و ترک واجب.
بنا به گفته غزالی، شک و تردید عبور از شیطان است، که مردان به شر می آید. اما این ایده را از خدا یا فرشتگان (با اجازه خدا) که می خواهیم مردم را به خوب انجام دهد. برای یادگیری تاکتیک ها و فریب شیطان، ما باید درک و شناسایی تفاوت بین شک، الهام، صدای درونی و تمایلات طبیعت طبیعت تماس انسان است. دو راه برای تشخیص laktullah فریب؛1 - زمزمه2 - درگیر در زمانی که این اتفاق می افتد، که بسیاری از خواندن آیات قرآن، به خصوصسوره آل Mu'minun: 98 و آل کهف: 102.چشم و tawajjuh خود را ببند / کنسانتره به خدا .. در حالی که با فشار دادن هر دو چشم را با یک انگشت که به دنبال تصویری از تابش. تمرکز بر روی تابش در حالی که شعار. InshaAllah، با رضایت او به عظمت خدا در این روش پزشکی را ببینید. کاملا اعتماد به نفس است که خدا، که مقامات هیچ قدرت .. اما خداوند بخشنده .. و اگر که تداخل با جن: 1 - شیر بیمار و یا محل قطع و اقدامات مانند فوق تکرار است.
چگونه این نسخهها کار میکند:
Defination از نجوا توسط دکتر دان R. Justesen منتشر مایکروویو و رفتار "tThe شنوایی اثر مایکروویو، همچنین به عنوان اثر مایکروویو شنوایی یا تاثیر فری شناخته شده است، متشکل از کلیک قابل شنیدن ناشی از فرکانس های مایکروویو پالس / مدوله شده است. کلیک به طور مستقیم در داخل سر انسان بدون نیاز به هیچ دستگاه دریافت الکترونیکی تولید می شود. این اثر رخ می دهد به عنوان یک نتیجه از انبساط حرارتی از قطعات گوش بشر در سراسر حلزون گوش، حتی در تراکم قدرت کم است. طول موج فاصله بین نقاط یکسان در دوره های مجاور سیگنال موج propogated شده در فضا است. این سیگنال را می توان به عنوان یک عکس از تصویر radiation.The ظاهر شما را به برخی از عکس ها منجر شود ... (اشاره به پیوست تصویر قبل از قبل از تصاویر واقعی). این سناریو (تصاویر) ما می توانیم از تولید فراصوت مطالعه در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، به طور معمول به منظور نفوذ به یک رسانه و اندازه گیری بازتاب امضا و یا تامین انرژی متمرکز شده است. امضا انعکاس می توانید جزئیات بیشتر در مورد ساختار داخلی متوسط ​​را نشان دهد. به همین دلیل است که ما نیاز به بستن (tawajjuh / تمرکز) که بیشتر similiar به سونوگرافی مبتنی بر روش تشخیصی تصویربرداری پزشکی استفاده می شود به تجسم عضلات، تاندونها، و بسیاری از اندام های داخلی، اندازه، ساختار و هر گونه ضایعات پاتولوژیک خود را با زمان واقعی توموگرافی گرفتنتصاویر.
تاکتیک ها و فریب شیطان:شیطان حوادث دستکاری برای تضعیف انسان (بدون ایمان) که کنترل و اخاذ، خواندن ذهن دیگران و با استفاده از اسرار خود را به اهداف خود، همیشه به سمت اهداف خود کار است. به عنوان انتقام شیطان ادای سوگند به خدا.
اونها باعث می شود شما احساس راحتی با آنها است. گفت که اونها انجام برخی از فیلم های عکسبرداری و یا جشن تولد خود را در جهت به خدا ارائه شده است. خب، در واقع آنها لذت داشتن با نگاه تو مثل یک احمق است. میخوام اند دو تن از فرماندهان برگردانده شده و رقابت برای رهبری این Decepticons را، و آنها که اوضاع را به نفع خود را با کار کردن هر دو طرف از میدان. آنها همچنین به یک پیروزی نادر در این دوره برخوردار است. از اینجا شروع قدرت سود بیشتر پس از ساخت FOL از شما.شیطان بندگان خود را که ایجاد شده توسط اشعه مایکروویو پالس می تواند از سوی برخی از کارگران شنیده؛او میخوام بندگان خود را بیشتر شبیه به "نوار Soundwave" سریع برای خدمت و دفاع از دوست صمیمی در یک بحران، و به طور کلی مربوط به او را به عنوان خدمتکار و یا حتی حیوانات خانگی استفاده می شود. ما آن را به عنوان Soundwave نام به دلیل آن را در صدا حرکت می کند (نجوا). نوار کاست در حال پخش است با ضبط صدای که شنیده اید. این می تواند صدا (ثبت شده) تکرار و یا با استفاده از تن صدای شما سرگردان است. مانند صدای مادر شما یا هر کسی که تو را دوست داشتم که آن را به سقوط و شروع به طرد آنها را به شما آسان است. ما معتقدیم که موجودی تماس دجال که ممکن است در آینده نزدیکتر می آیند به دستکاری انسان معتقد است.

1 comment:

  1. پرسش و پاسخ:

    1 - صدای همیشه ذکر / شما را مانند "تولدت مبارک" ستایش
    2 - بازی بازیگری احمق در اسلات فیلم تیراندازی
    3 - گفت که آنها در یکی از اعضای خانواده (هنوز زنده @ مرده)
    4 - اقدام به عنوان یک مادر داستان پری ..

    و روز زمانی که او به همه مردم با هم جمع آوری، او فرشتگان را بپرسید، "آیا آنها واقعا به شما عبادت" 61 آنها جواب خواهند داد، "افتخار تو: ارتباط ما با تو، و نه با them.62 آنها، در واقع، پرستش جن، نه ما آن را در آنها بود که بسیاری از آنها معتقد بودند. "63 (در آن زمان ما باید :) می گویند:" امروز شما نه می تواند کمک کند و نه صدمه زدن به یک دیگر است. " و به ستمگران ما باید گفت، در حال حاضر از عذاب جهنم است که شما استفاده می شود را انکار طعم ".

    این گفتگو در قرآن اظهار داشت: هنگامی که خدا SWT از فرشته و جن ها. آیا آن را همانند دو فرمانده Decepticons (فرشته و جن)؟

    (115) و ما جز فرشتگان به عنوان نگهبان آتش. و ما عدد آنها (19) را فقط به عنوان یک آزمایش برای کافران ثابت، در جهت است که مردم از کتاب (یهودیان و مسیحیان) ممکن است در یک یقین می رسند که این قرآن حق است به عنوان آن را با استفاده از کتاب های خود را موافق با توجه به تعداد (19) است که در Taurat (تورات) و Injeel (انجیل) نوشته شده است] که مؤمنان در ایمان را افزایش می دهد (که این قرآن حق است)، و این که بدون شک می تواند برای سمت چپ مردم از کتاب و مؤمنان است، و کسانی که در دلهایشان بیماری (نفاق) و کافران می گویند: "آنچه خدا در نظر دارد با این مثال (کنجکاو) بنابراین خداوند منجر به گمراه آنها را بخواهد و راهنماهای آنها را بخواهد. و هیچ یک را می سپاهیان پروردگارت را جز او می دانم. و این (دوزخ) هیچ چیز دیگری از یادآوری (اخطار) به انسان ها است.
    (نازعات: 115)

    ReplyDelete